- 20.39



HEEEEEEEEJ. Reste mig precis från soffan för att göra ett blogginlägg. Höll på att somna där, haha! Älskar att sova till TV:n eller i bilen asså, bästa. Well, var i skolan idag hela dagen. Vi började med svenska, satt nästan bara och pratade hela lektionen sen fick vi skriva om någon speciell händelse från sommarlovet. Nyfikna på vad jag tog va? Sen efteråt hade vi mentorstid, valde bara Elevråds blablabla, och något annat. Sen hade vi musik skitlänge. Sen bara korta lektioner. Slutade med idrott, som faktiskt var rätt kul! Busade lite med Gurra och Matte där, hihi. Nej men sen i omklädningsrumet, jag bara; Är klockan redan halv 4?! Alla bara ja, haha snacka om att dagen gick fort. Hoppas måndagar alltid gör det! Sen gick jag och Johanna ner till Tumba c med Jojje, dom skulle till Willys. Massa från förra niorna var nere vid centrum ,annars hände ingenting speciellt. Drog till Vårsta sen och sen vidare därifrån, kom hem och a, inte mycket alls sen dess. Ska snart hoppa in i duschen, ska bara ladda ut lite foton från mobilen idag till datorn. PUUUUUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0