- 22.32



Snart är det duschen för mig. Låg på soffan nu hela kvällen och pratade bort den med Aldin, eller hela och hela. Från halv 9 ungefär, kom hem då. Var i skolan under dagen, slutade 14.10 så jag och Johanna drog ner till bussarna med Seffi. Sen åkte vi till Vårsta, där vi träffade Sebbe, Hampus och massa andra goa killar. Träffade Julia W också, var jättekul att se henne igen och prata lite!

Sen köpte vi lite gosaker, satte oss vid Vetrinärerna eftersom det började spöregna, kände oss lite som uteliggare, haha. Nej men sen kom Tim, Jonas, David, Jesper och några andra med bussen. Dom och någon mer kom fram till oss en stund och stod och prata lite. Della också ett tag! Jesper var bästa idag alltså när han stod och skrek i den där saken utanför vetrinärerna att hans katt inte kunde skita, HAHAHA! Aja sen bestämde vi oss för att dra upp till Tim jag och Johanna med Jonas och David. Men killarna åkte bil upp och jag och Johanna tog bussen upp med Seffi, haha. Sen var vi där hela dagen. Jag låg och sov i ett rum med Tim brevid med som spelade TV-spel, David satt med datorn uppe i Tims rum. Och Jonas och Johanna gick runt, runt, runt lite. Haha! Sociala vi är. Nej men sen hamnade vi alla i Tims rum, blev en heeel del roliga frågor där uppe alltså! Dog av garv ett antal gånger. Men jag lever nu, så jag dog inte! Hihi, ett gott skratt förlänger bara livet! Sen fick vi skjuts hem av Johannas mamma, Julia smsade mig strax efter och bad mig ta bussen med henne, lite besviken på att jag inte gjorde det, inte bara för att träffa Julia utan andra anledningar, också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0