- 23.07



Sitter och laddar ut lite bilder från Kolmården nu och smsar med H. Dagen idag har varit helmys. Vaknade hemms hos Johanna eftersom jag sov hos henne igår. Dagen igår spenderades med Tim och David som vi mötte upp vid fyra tiden någongång. Lite senare drog vi alla till pizzan, min storebror var där med. Vi träffade i vilket fall Xantia och Della där. Var hur kul som helst att se Xi igen! Var över ett halvår sen ju. Så vi satt där och pratade om allt möjligt. Johanna med sina blånegrar och jag vet inte vad, haha! Well, sen blev Della tvungen att dra hem och käka så vi andra gick upp till David en stund. Sen drog Xi med och vad gjorde vi andra? Jo jag gick och la mig i Davids säng eftersom Johanna och Tim tog upp hela soffan och David fåtöljen, sen slutade det med att alla kom in till Davids rum där jag låg, så låg vi i sängen och pratade om allt möjligt eller halvsov, haha supermys! Sen vid bussen träffade vi Della igen och Julia, så tog jag, Johanna och Julia bussen ut till landet och jag sov hos Johanna.

Sen idag drog jag hem rätt tidigt, la mig ute i solen och bara tog det lugnt. Sköööönt som fan, var ett tag sen solen var framme nu. Eller? Bara jag som tycker det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0