-



Nu väntar sängen ska bara måla klart mina naglar, de blir svarta den här gången! Dagen idag har varit lugn, som de flesta andra söndagar. Varit ute och åkt pulka med lillasyster som bara ville åka med mig och inte mamma, haha. Sen har jag varit hos min mormor, pratat med henne om lite allt möjligt. Tränat sen har det blivit film resten av tiden. Slagigt in lite julklappar med men kisse ska ju bara slänga sig i pappret och bråka satt ja, haha det gick sådär. Pratade med Aldin en stund i  telefon men min mobil dog så han kommer säkert tycka jag är största dissaren men jaja. Imorgon är det skola igen i vilket fall och mitt hår ska vara lockigt, gillaaaaart! Kommer säkert bli söndermulad så det blir rakt igen, kommer få damp då. Men nu ska min mamma ha datorn, hon har skaffat facebook, sitter  typ och pressar. Största muppen. Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0