- 16.01



Hejhej. Kom hem med tre bussen. Vi hade ingen spanska idag, fett me sköööönt! Slutade en timme tidigare, sen imorgon börjar vi halv10 eftersom vi inte har någon spanska. Gillart! I skolan hände väl ingenting speciellt, vi hade en grymt rolig SO lektion jag, Matte och Diana. Matte hade också massa filmer på mig som jag inte visste fanns överhuvudtaget. Haha massvis från Björkö, gud vad elak jag var mot en viss person ibland.. Stackarn. Well, fick sms av Hampus med "årets julkuk, skicka detta till dina kåtaste vänner" hade en riktigt rolig lektion när jag skickade den till folk i klassen för att se deras uttryck, HAHA! Johanna, dog typ av garv när hon fick den. Jag och Johanna ville också åka pulka idag men vi hittade inga pulkor till salu någonstans, haha mobboffer vi är. Träffade även Linus vid bussen och vet ni? Den människan har också växt om mig.. Hatar det där! Puuuuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0