- 16.39



Idag kom den här muppungen hem. Ska ringa henne senare. Idag var det att gå upp tidigt igeeeen, men orkade verkligen inte sminka mig, orkade inte fixa håret. Så upp med det i en bulle sen på med ett par tights, vit halvlång tröja och sen canadan över, myspys. Gick iallafall bra borta på Vårdcentralen och snabbt så det var skönt. Sen efteråt tog mamma ut ett paket från posten, vad fanns där i? Jarrå ni får bild senare. Kom ihåg att hålla reda på de bilder jag lägger ut vad som är vad bara, haha. Ska lägga ut julklapparna, min shoppningsrunda med sis igår och så det jag beställde idag så. Var glada! Har inte bestämt mig om jag ska skriva om mitt år idag eller imorgon men ja, vi lär väl se. Har drömt lite halvskumma drömmar medans jag låg i soffan och sov men nu är jag pigg igen, fryser bara. Hoppas VERKLIGEN INTE att jag håller på att bli sjuk igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0