- 17.04



Skoldagen idag var väl helt okej. Lite tråkig. Hade matteprov i vilket fall idag, ingen aning om hur det gick. Okej hoppas jag iallafall! Gjorde klart två mål i astronomin på NO:n som jag inte gjort heller. Duktig jag är. På lunchen fick Anton för sig helt plötsligt att han skulle mula mig, bara tänkte dra ut mig. Jag bara skrek, men han släppte mig. Fick fram sen att det var Diana som bett han göra det, snällt. Sen sista halvtimmen på NO:n skulle vi göra något typ av expriment. Jag och Diana fick kassa grejer, dom grejerna det var fel på. Grejen som skulle stå rakt ut bara hängde. Jag bara skrek; Vi får ju inte upp den! Gurra började asgarva och misstolkade allting. Så jag och Diana kom överäns om då att våran grej var bög. Försökte få Matte att hjälpa oss men vi hann inte. Sen slutade vi. Satt ett tag efteråt med Sarah, Nattis och sen kom Sofia och snackade lite med dom. Johanna var inne i syslöjden och gjorde någonting. Sen åkte vi hem med hennes mamma. Sen nu är jag hemma och är barkvakt åt Tindra, mami är och handlar. Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0