- 20.27



Då var lucia med klassen avklarat! Whiiiihi. Var i skolan 05.45 idag, Zzzz. Haha, sen åkte jag med Florence och hennes mamma tillsammans med Diana och Binta till något hotell i stan. Det lät förjävligt. Falskt och jag vet inte vad, HAHAHHA GLÄNS ÖVER SJÖ OCH STRAND! Hahhaha, minne för livet. Vi sjöng helt fel ton, alla i publiken bara började garva och hahaha, guud! Och vi fick inte börja om förän efter 1vers, shit. Aja, stod längst bak först men flyttade fram till Florence för vi behövde varandra lite, det går grymt mycket bättre då. Så stod med henne dom två andra luciatågen sen sista stod jag längst bak, haha min röst var ju helt slut då. Så gick man brevid Gurra och då spelade det inte så stor roll eftersom han ändå överröstade mig med sin jävla basstämma. Vet ni förresten att Aftonbladet skrev om oss på sin hemsida efter vi varit på ett ställe?! Grymma vi är.

Sist var vi i Älvsjö. Gustav och Isak sköningar satt och drog lite roliga skämt, haha. Man kan ju undra om våran lärare uppskatta dom lika mycket som jag, Johanna och Diana? Haha Men a. Jag, Diana, Gurra, Isak, Nanna och Binta åkte hem med Johannas mamma hem sen, rätt rolig bilresa faktiskt, haha! Men a, kom hem annars. Ska sova snart. Tror jag blir hemma imorgon för plugget, kan inteeeeee prata ett skit och huvudet värker. Men inte bestämt mig, beror på hur det är imorgon. Kyyyyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0