-21.02



Halloj. Snart julafton! Glad. Har panik över vad jag vill göra på nyår. Vad vill jag göra?! Åh, har iallafall lovat Johanna att kolla runt lite bland vännerna vad dom ska hitta på. Får se vad det blir. Har i vilket fall vart barnvakt åt världens sötaste lillasyster hela dagen, mamma har varit hos frissan och handlat en massa till julafton. Gud vad jag börjar längta nu. Två dagar kvar, bara att hålla ut. Måste få tag i Johanna också, ska prata med henne om en grej. Har annars handlat lite nytt till gaderoben. BH;arna fanns knappt några i min storlek som jag ville ha, fuck dom. Beställde hem två iallafall,behövdes verkligen. Rensade ju ut min gaderob för några veckor sen, 8 BH:ar bara kastades ut. Asfina och verkligen favoriter men, ja. Dom kan ju inte ligga kvar i gaderoben när dom är för små. Beställde hem min älskade klänning med, som jag ska ha på mig på nyår vad jag än gör och med lockigt hår till. Såååå snyggt.
Puss på er, nu väntar duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0