- 21.52



Jag är på förjävla dåligt humör ikväll. Humörsvängningar. För en stund sen var jag så jävla sur, nu är jag ledsen men skulle aldrig säga förlåt. Nja, livet är jobbigt ibland. Jag är sur 3veckor varje månad och glad 1vecka, den jag har mens! Haha stört men typ sant. Varit hemma idag, kan knappt prata. Halsen är fuckad, gör skitont. Förskyld. Och vi hade genrep hela morgonen bara, musiklektion efter lunch sen SO. Oj vad bra det hade varit att gå för mig.. Äsch, tur att jag stanna hemma! Imorgon blir det basar som varje år, tradition typ. Well, får hoppas att jag är piggare då. Idolfinal ikväll tydligen också, har inte sätt ett piss på idol. Hejade på Daniel i början, men han åkte tydligen ut jättetidigt också? Och dom här som är kvar, njaa bryr mig inte speciellt. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0