- 22.06



Sitter här och pratar med Aldin i tele, gjort de hela kvällen ungefär. Han är fett dum mot mig just nu och han tycker jag är överkänslig, haha! Idag har det inte hänt någonting särskillt i plugget. Lektionerna har väl rullat på som vanligt, vi böt platser på NO:n. Diana och jag var lite sena så säger hon till Diana att sätta sig mellan Johanna och Matte, bääästa platsen! Haha, så hade hon glömt bort att fixa plats åt mig så jag fick välja själv. Satte mig då i hörnan brevid Matte så det var nice. Annars då, inte hänt någonting. På gympan fixade jag värsta brännsåren på armbågarna, skickligt Karro skickligt. Svider som fan! Det var min dag, orkar inte skriva om den i något annat inlägg. Skit dålig punkt tycker jag menmen. Nu ska jag fortsätta snacka i tele, jag är fett arg på en människa så han måste lugna ner mig. ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0