- 22.36



Igår natt sov Johanna här, vi låg och såg på film as länge. Haha, jag råkade somna i soffan och då låter den muppen mig ligga kvar där utan att väcka mig, bara för hon ville ha sängen för sig själv. Ego eller vadå?! Haha, jaja. Sen gjorde vi ingenting speciellt idag. Tror jag börjar bli sjuk igen, fuck. Annars då, har sätt Robinson finalen. Fyfan vad bra att Erik vann, söt som sjutton med! What ever. Pratat med Aldin i telefon också, haha och skrattat åt hans bror i bakrunden. Så kan det gå. Imorgon vet jag inte vad som händer, på måndag skipper jag avslutningen och drar med mami och lillan till Södertälje, blir nog lite julklappar och sen ska jag på återbesök med piercingen som jag inte varit på än, haha men spela roll. Den är skitfin satt! Nu blir det iallafall Tusenbrööööööder! Gilla galet, puuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0