- 23.03



Åh vad jag vill ha sommar igen. Fastän med klarblå himmel, inte massa jävla moln! Well, sitter här och pratar med storasyster på fb. Och massa annat folk på msn. Chillpill. Har gett upp med att smsa med mobilen jag har, man måste radera efter 2sms och det tar bara för lång tid. Pluss att jag inte kan lägga in nr så jag har ingen aning om vem någons nr är, förutom dom jag hade sparade på simkortet som jag sparade för hundra år sen typ. Alla är ju inte så bra som jag så dom har samma nr i all evighet. Skönt det ska bli med ny mobil iallafall. Jag råkar nämligen veta att jag ska få en i julklapp, hihi! Imorgon blir det julshoppning, nu får vi hoppas att mina pengar räcker. Vi håller tummarna. Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0