- 23.28



Eftersom det varit många vänner som tjatat. Så okej då, jag bloggar. Till nyårsafton, hihi. Tvåå dagar till, snäll jag är va?  Sen tror jag att jag skippar bloggenn eller tar en lång paus som jag sa till en vän som frågade om jag skulle börja blogga snart men ni vet, jag ändrar mig ju rätt fort. Så det kanske inte alls blir så. Jag kanske fortsätter blogga varenda dag och blir ÄNNU duktigare än tidigare? Men jag har ju faktiskt hållt på med det här i 3år i April 2011. Intreserad av att läsa om mina andra två år? Sessankarro.blogg.se sök på det isåfall. Äsch, nu väntar sängen. Ska skriva om mitt år 2010 imorgon tror jag, det kan bli rätt kul att sitta och tänka tillbaka på det här året. Sen imorgon ska jag till Vårdcentralen och fixa en grej där. Men ja det var väl allt, har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra på nyår, blir gaaaaaalen! Mamma och jag ska iallafall hämta ut min klänning som jag beställt imorgon så det är nice. Nej nu ska jag sova, var uppe tidigt idag, eller vaken iallafall. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0