- 23.44



Åh vad jag är stressad nu. Eftersom jag gjorde en grej idag på Vårdcentralen får jag inte duscha förän imorgon. Vilket betyder att jag ska det direkt på morgonen, sen får jag hoppas att håret ändå blir lockigt av sånna där rullgrejer som jag börjat använda fastän jag kommer bara ha dom några timmar, annars blir det locktången. Blir dock inte lika bra med den menmen. Sen ska jag bestämma mig för vad jag ska göra, sen så åååh. Hela dagen kommer rinna iväg. Men jag LOVAR att jag ska hinna med att skriva om hela mitt 2010 som jag och My kom överäns har varit ett bra år, förutom nu på slutet men a. Sen får jag se om jag orkar lägga upp bilderna på alla kläder jag spenderat som jag sa idag, måste hitta systemkameran först. Sen blir det sängen och film, mys. Måste ladda mobilen med, den är helt död. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0