- KLAR!



Japp, nu är jag iallafall klar med alla mina julklappar. Nu är dom inslagna och ligger på min säng. Har varit och forskat lite bland mammas och jag är säker på att innehållet i ett paket är Eclipse, så ska pressa den på julafton. Absolut bästa filmen av Twilight och New Moon. Och aa, det var väl det. Pappa har haft problem med att hitta mobilen jag önskat mig i affärerna, men har kollat runt på internet nu och hittat vissa ställen den ska finnas på. Så ska messa han nu. Annars sitter jag här med missen i knät. Hela dagen har jag varit i Södertälje med mami, kollade aldrig piercingen. Vi orkade inte, haha var så jävla kallt så vi drog hem direkt efter vi var klara. Det var väl det. Puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0