- Tidsfördriv.

Vad heter du?: Karolina Linnéa Pettersson.
Hur gammal är du?: 14.
Vem ringde du sist?: Aldin.
Vem ringde dig sist?: Philip.
När duschade du sist?: Igårkväll.
Vem pussade du sist?: Ingen aning, haha. Hugo? ;)
Vilken låt lyssnade du på sist?: Någon låt vi ska ha på vårt luciatåg som Diana sjöng, hon är grym!
Vem berättade du något hemligt till sist?: Johanna.
Vem kramade du sist?: Lillasyster.
Vilken tid vaknade du idag?: Först vid halv7, sen 11.
Är du förälskad?: Haha mina känslor för han är som en bergodalbana tyvärr.
I vem?:
Senaste person du träffat ute:
Asså bara utomhus? Isåfall alla i skolan? Eller?
Vad stod det i det sms du fått sist?: Svara! Från Johanna.
Senaste person du pratat med: Hampus i tele, nu.
Vilket humör är du på just nu?: Varierar från varje sek.
Personen du senast tänkte på: Hampus, pratar med han.
Dagens finaste: Mamma.
Dagenst roligaste:
Philip, haha!
Dagens lycko person: Ingen?
Dagens katastrof: Min jävla förskylning!
Vad gör du?: slösar min tid på det här tråkiga..
Vad har du på dig?: Mitt spetsnattlinne från gina. Älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0