Dag 13 - Min vecka.

Började med att jag gick upp 04.45 (i måndags) åkte till skolan med Johannas mamma trekvart senare där man mötte klassen på parkeringen. Sen hoppade vi in i de bilar vi skulle åka med och hade luciatåg hela dagen. Tre på morgonen, ett på eftermiddagen. Åkte också pulka med Flossi och Seffi och slog i hela rumpan, men kul hade vi haha! Måste säga att jag också hade varit sjuk sen i fredags, var inte bra då än heller. Så rösten var helt pajjade sen och hostade som fan, så blev hemma hela veckan. Har legat och kollat igenom hela Tusenbröder med mamma, grym film! Vi har sista delen kvar nu, ska se den ikväll tror jag. Men sen idag var man i skolan, kul att träffa alla en sista gång innan jul. Det var väl en bra dag, blev mulad som fan så kommer säkert bli sjuk nu igen. Kul, verkligen. Nej men det var väl de, i helgen vet jag inte vad som händer. Sover jag med Johanna blir det nog henne imorgon, sen på söndag ska jag vara barnvakt eller om jag och Tindro skulle följa med mamma, det blir juuuuuuulklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0