Dag 15 - Mina drömmar.



Det är klart jag har drömmar. Jag kommer på fler och fler saker jag vill varje dag. Ibland slår mig tanken att bara göra som alla andra, gå klart gymnasiet sen börja jobba på något skitjobb direkt efteråt bara för att få pengar, fiesta galet om helgerna och bara som vilken ungdom som helst. Ibland vill jag fortsätta plugga utomlands. Ibland vill jag studera och då bo i en studentkorridor. Tror det är skitkul! Och mest det jag vill nu.  Annars tror jag att jag vill vara skådespelare, det är något jag kommer mer och mer fram till. Jag ääääääälskar att spela olika roller. Jag brukar driva med mina kompisar och göra det oftare och oftare, jag säger repliker och massa skit bara sådär och vet ni, dom tycker jag är grymt bra på det. Diana sa en gång, vadå spelade du teater bara nu igen?! Haha, och dom orden kommer oftare och oftare. Men hur lätt är det att lyckas där? Det är bara drömmar. Annars vill jag bli psykolog eller fotograf. Men allra helst vill jag nog faktiskt bara leva ett vanligt svensson liv. Jag vill hitta killen i mitt liv, gifta mig med honom, skaffa barn med honom. Få min lilla Emilio som min son ska heta. Skaffa den där stora lyxvillan, skaffa bil, haha hur fan jag nu ska kunna köra den. Och skaffa hund, en söt brun shetland sheepdog som ska heta Nikita. Lämna mina ungar på dagis, jobba, hämta dom, laga mat tillsammans med min kille och sen äta med dom alla, ha dom där filmkvällarna och sen sova tillsammans med han. Men ungarna och allt kan gärna vänta, jag vill bli stor. Och bo tillsammans med den där killen, det är det jag skulle vilja allra mest just nu, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0