Dag 18 - Min favoritfödelsedag.



Bild från när jag fyllde 13!

Måste nog säga att det var när jag blev 13. Det var absolut bäst. Bästa tiden i mitt liv också. Hade de människor jag behövde, ingenting var fel. Allt var bra. Fick bra presenter också allting. Hela dagen i skolan var det fotbollstunering, så gick runt och kollade på den hela dagen i skolan så det var också chill. Jo, det var nog den bästa födelsedagen! När jag blev 12 hade jag och F precis gjort slut, så det var ju en katastrof. Och iår när jag blev 14 var det bara kaos, riktigt kaos med allt. Så nej, 13 var bäst! Dom andra kommer jag inte ihåg så mycket av, förutom när jag blev 7. Då väckte mamma mig i sängen med presenter, massor! Och jag fick en sån där barbie häst jag önskat mig, dåå var jag galet glad! Haha, sen åkte vi till skolan och där hissade läraren flaggan som varje gång när någon fyllde år och sen fick man ett häfte med en dikt som hon skrivit och massa teckingar som de andra ungarna gjort, nawi. Gulligt allting var när man var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0