Dag 20 - Den här månaden.


HAHAH! Snyggt va? Gjorde den själv i paint precis. Skicklighet! Haha nä skoja, fyfan vad ful. Men kööör bara. December har väl varit en helt okej månad. Bortsett från att det är så himla kallt och all jävla snö som jag hatar, verkligen. Den når fan upp till rumpan snart, skojar inte. Menmen, i skolan har vi övat för fullt till julkonserten och alla luciatåg. Det är ju chill i skolan i December vilket jag tycker är skitskönt.  Så himla kul att köpa julklappar också till alla, eller är det bara jag som tycker det? Jag skulle kunna gå runt i flera timmar och göra det, haha. Och det är så mysigt när dom gör julfint överallt. December har varit bra, vi har ju dom roligaste dagarna kvar, Julafton och nyyyyyyyyyyyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0