-17.59



Bloggade ingenting igår. Somnade i soffan, ledsen. Men igår var jag i skolan. Pallade inte idrott, vi körde spökboll för typ tredje gången i rad och våran vikari var heeeeeeeeeeeeeelt, haha a. Sjukt. Satt brevid och fick typ huundratals jävla bollar på mig. Blev så jävla sur. Sen lånade jag och Diana Sarahs kamera och gick ut och fotade lite. Diana är en sån bildtööönt, lovar. Hon ska vara med på varenda bild. Haha! Sen hade vi slöjd där Diana, Isak och Gurra verkligen pressade kameran. Blev fett irreterad på Gurra när han skulle smygfotta mig.. Såg hemsk ut, knappt något smink eller något OCH HEEEEEEEEEEEEEEELVETE! Nu glömde jag köpa smink idag, kul. Fittaknullshelvete åååååååååååååååh. What ever, rasten efteråt skulle dom ut och ta snöbilder som jag var med på. Men då skulle Gurra bara stå framför mig och han är typ 52198cm längre än mig, kul. Sen när han väl lät mig stå längst fram så kastar han snö i hela nyllet på mig, ännu mer kul. Fastän nä! Sen sprang han in också, fegis.nu sen på lunchen så satt Aldin och Matte på en bänk så skulle gå fram och hälsa innan jag gick till matsalen men när jag är 1meter ifrån ser man att  Aldin har hur mycket jävla snö som helst och a, försent. Där låg jag i snön. Gav igen på han sen i vilket fall, hihi! Han blev blötare än mig så jag var nöjd. 

Sen fortsatte vi vidare där killarna i våran klass var. Hade lovat att mula Matte satt. Och han åkte precis ner på någon pulka dom hade, sen var han för seg för att fatta vad jag tänkte göra så han låg ganska snabbt i snön, hahah! Fick skydd av Andreas sen så Matte inte skulle göra tillbaka men då flög Gurra och Jojje på mig istället. HÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT! Fyfan, var så jävla kallt. Vitt linne ockå, vilket betyder att det blev genomskinligt. Roliiiiiigt! Sen gick alla in i musiksalen förutom jag som var tvungen att gå till toan och fixa till mig lite iallafall. Tog med mig snö upp och skulle ge tillbaka på Gurra men han kom undan tack vare sin luva..

Efter musiken skulle jag och Diana ge igen på han i vilket fall, men då avslöjade Matte oss heeeelt när vi var 5meter bakom så han hann undan. Sen på rasten på SO:n gick jag och Diana ner för att se vad sjuorna och niorna gjorde, eller Diana ville dit av en speciell anledning. Då träffade vi Anton och Emil i vilket fall som var påväg ner med ett bord, dom skulle typ fika med sina lärare. Så puttade Anton in bordet i mig så jag flög rätt in i väggen, elaaaakt! Så sparkade till han i röven ett antal gånger som hämnd, tills han fick nog och nästan drog ut mig i snön. Men han gjorde det inte, han hotade med på måndag men vi får hoppas att han glömmer det till dess.  Sen när vi slutat drog jag, Johanna och Diana till Aldin och deras klass som hade bild. Var där inne och satt och snacka lite om allt möjligt. Sen drog jag och Johanna och gymma. Det var den dagen, mycket text men så bli det ibland. puuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0