- 00.33

Hej sötisar. Läser ni äns fortfarande? Att ni inte tröttnat när jag aldrig uppdaterar. Haha, jaja får väl bättra mig! Och hur många gånger har ni inte hört det? Well. Är på så galet bra humör! Johanna är hemma igen, dock kan inte hon gå ut.. Eftersom hon är sjuk, jävla unge. :( Vilket fall. Vad händer i veckan? Imorgon kanske jag ska träffa en viss person, vet inte om vi tar det imorgon eller senare i veckan. Tror det blir senare i veckan ändå. Aldrig blir någonting som planerat i min värld! Haha, ska försöka få ut Johanna lite tror jag iallafall. Pratade annars med Diana hela kvällen i telefon om allt möjligt skit, jag älskar dig vännen.

Annars idag var jag i Södertälje med mamma, lillasyster och mormor idag. Har hämtat ut mitt id-kort som blev det fulaste jag någonsin sätt, fuckface?! Jadå! Usch, tänker byta. Lika bra att jag slänger det. Haha, nej men tänker inte använda det iallafall. Det får ligga och skräpa i någon låda i mitt rum eller något. Annars har jag legat och smsat med finaste och massa andra idag. Sen lite senare drog jag, mamma och Tindra och hyrde film. Jag och mami ska sätta på en av filmerna nu så det blir mys! Bjuder på några bilder här under som jag tog för några kvällar sen.  


Kommentarer
Postat av: alli♥

Finaste, §

2010-07-31 @ 11:53:59
Postat av: linn

blogga mera:D

2010-07-31 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0