- 23.48



Gud vilken seg dag det varit idag. Började med att mamma väckte mig vid 8 för hon skulle ringa sjukhuset på telefontiden och Tindra var galen. Slutade med att jag följde med dom till Vårdscentralen vid 11 tiden, skulle kolla en grej jag med.. Sen kom vi hem. Jag var helt död, låg i soffan och ville bara dö av min trötthet. Inte världens bästa grej att gå upp klockan 8 och sen inte kunna somna om när man gick och la sig vid halv 4. Kunde däremot inte somna sen passade jag lillasyster lite på dagen när mamma skulle iväg. Skulle träffat Johanna idag, men det blev inte så. Vi ses imorgon istället! Jag gick och la mig i mammas säng sen och pratade med henne när hon låg och läste för Tindra vid 8 tiden, slutade med att jag somnade därinne. Vaknade inte förän ungefär trekvart sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0