- Fixat lite nytt till gaderoben!

Lägger in lite bilden här under på gårdadagens eller faktiskt nu om jag ska vara ärlig Torsdagens shoppning. Klockan är över 12 så! I vilket fall, skulle så som många andra gjort köpa en Baseball jacka från Gina tricot. Var helt kär i den helblåa, tyvärr fanns den bara kvar i L och XXL, så.. Ingenting för mig! Den rosa som var mitt andra alternativ var H E L T slut och dom andra ville jag inte ha någon av, maybe röd men nej, det blev ingenting. Fick med mig det här hem istället En ursöt klänning, nya solbrillor, ny plånbok, en ring, två likadana söta tröjor från Gina och sen ett vanligt linne i klara färger!







Kommentarer
Postat av: dannie

vart köpte du ''plånkan'' gumman ? :D <33

2010-07-11 @ 20:56:28
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: linn

fina prylar:) har likadan klänning som du:D

2010-07-11 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0