- Hejdå!



Sitter här och gör ingenting. Smsar med massa söta människor och planerar nästa vecka. Har sjukt ont i min rygg. Min mamma är osocial och ligger och nattar min lillasyster och tänker inte komma upp igen. Så vad ska jag göra nu? Lägga mig i soffan och sätta på New Moon och önska för några sekunder att jag är Bella när hon är med Jacob hela tiden? Hm, låter som en rätt bra idé. Men tycker att Eclipse var såååååå mycket bättre! Wellwell, ska stänga av min andra man, som jag är otrogen med lite smått varje dag nu, grejen är att han flirtar med med mig så ja, jag kommer väl inte gå härifrån förän om en timme säkert, haha nej så ska det inte bli! Nu ska jag bort härifrån, En film med snyggingen Taylor Lautner går faktiskt före datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0