- Tillbaka igen:)!



Förlåt för jättekass uppdatering. Men har i vilket fall varit med Johanna dom här två dagarna som gått. Iförgår var vi och badade vid Kagghamra, vågade i n t e hoppa från bryggan men det kommer väl.. Haha, för er som inte vet är det skit djupt där. Tycker jag iallafall! Och sist jag "dök" så kom jag ner till botten, iiiiiiinte trevligt. Fick panik, och så ser man hur lång ner man är. Nej fyfan, hemskt. Gör aldrig om! Sen var vi ute och red på hästarna halv 11 på kvällen, haha alla runt omkring i området måste trott vi var hästtjuvar eller något, haha! Sen sov Johanna här iaf, vi sov ute på min altan eftersom det var så jäävla varmt inomhus. Sen igår så åkte vi in till Grönan. Hade inga pengar så fick av pappsen. Taaack papi! På tåget påväg in träffade vi även Danni! Sen åkte vi allt möjligt skojj där inne, Johanna fegade ju ur lite på allt möjligt som jag förstod att hon skulle, haha. Själv åker jag allting, OM jag har någon med mig som kan åka det. Var lite orolig för att min mobil skulle åka ur BH:n när man snurrade runt där uppe i luften, men det gick bra. Träffade även Annica där inne och Martin. Sen åkte jag och Johanna hem till mig. Vi sov ute på altan igen. Och idag har vi varit vid getryggen och badat hela dagen, har blivit ännu bruuuunare! *Älskaälskaälska* Var hos min mormor och pratade lite med henne också. Idag sover jag här hemma själv däremot. Gillar inte, saknar bästevännen skitmycket. Menmen, imorgon ska vi troligen sova hos Danni. Så det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0