- 16.20



Sitter vid min älskade bärbara dator nu. Var grymt länge sen sist. Mats har ju haft den, den har varit paj. Han har kommit fram till att sladden är pajj så lånar Villes sladd just nu så det är igång igen. Härligt! Ska ta med den hem nu, så bäst att den laddar på sig lite iaf.. Är hos Mats med mamma och Tindra annars. Har varit här hela eftermiddagen. Mesta tiden har jag väl suttit och tråkat framför datorn och pratat med vännerna. När jag kommer hem blir det träning sen riva ut hela gaderoben, ni vet jag ska ju slänga allt. Sen imorgon ska jag och shoppa lite med mami och Tindra, gillart! Men nu har Mats bakat kladdkaka så han, hans mamma, Lotta, Tindra och mamma sitter där inne och mamma håller på och skriker på mig satt, vi hörs senae i vilket fall. Puuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0