- 16.25



Haaaallå! Har varit ute i snön idag med Tindra. Haha, snacka om att lillflickan skratta på sig när man åkte pulka med henne. Gullis! Annars har det inte hänt mycket mer idag. Ingenting faktiskt. Imorgon är det skola igen och jag längtar verkligen inteeeee. Känner verkligen hur jag vill ha lov länge nu, och då menar jag läääääänge! Jullov om 1månad i tre veckor, får stå ut till dess! Om ett halvår är det ju sommarlov snart Haha, helt sjukt att det var ett halvår sen jag hade det knas mellan TVÅ killar, inte visste vad jag skulle göra, Johanna va skitsur, jag knasade till det för massa pågrund av mig. Haha, sjukt. Sen gick ju allt åt helvete men what ever, det var länge sen nu. Menmen. Råkade få en viss människa sur på mig igårkväll, hur lyckas jag jämnt? Säger massa saker jag ångrar sen. Måste fan sluta med det asså. Nu ska jag träna! Puuuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0