- 17.03



Kom hem för en stund sen. Har käkat och så. Skoja inte om att våran skolmat är grymt äcklig, vidrig fan. Jag och Johanna sitter alltid och bara saknar Malmsjös mat, haha. Skulle egentligen iväg med min piercing idag, men mamma påstod att det troligen var stängt eftersom hon försökt ringa idag och ingen svarat. Skönt det, orkade ändå inte. Idag i skolan har det inte hänt någonting. Några fittor irreterade mig totalt i plugget som gjorde att jag bara puttade undan Aldin stackarn, haha alltid Aldin som hamnar imellan. Menmen. Jag och Diana kom försent till NO:n pågrund av typ Aldin och några andra som inte släppte in mig sen när jag väl kom in höll han ju självklart i mig. Lyyyckat! Diana kom ju försent av andra anledningar, av hennes äääääääälskling. Självklart! Vem förstod inte det? Sen hade vi gympa. Askul gympalektion men självklart ska oturen förfölja mig, en i min klass som var kullare puttade in mig rätt i en plint och vi skulle springa över tjockmattan så jag får ingen balans på den efter jag flygit in i plinten så ramlar rätt ner på det där hårda fittgolvet med knät, gjorde ont som fan. Bara skrek. Kan inte gå normalt än, jääävla skit. Min snygge idrottslärare fick sätta på bandage på mig, så det var väl rätt lugnt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0