- 17.12



Men haaaallå! Skoldagen idag var väl chill. På musiken fick vi veta lucia, jag är reserv. Jippi, eller inte. Haha, tror inte det var tänkt att jag skulle vara  reserv äns, tror det var Johanna. För Lena bara, men du har väl inte varit lucia Johanna? Va, nää? Haha osvosv. Hon hade väl säkert valt Johanna till någonting innan, såg ut som om hon bara tog mig för att. Haha strunt samma, vem är sjuk när man blir lucia ändå? Så reserver borde egentligen inte finnas med överhuvudtaget, menmen. Skönt att bara vara reserv, då har jag mina chanser kvar att vara i Högalid senare! Vill absolut inte vara i sjuan, fy. Åttan är okej, men nian helst ju. Sen är det ju inte säkert att jag går kvar men om jag gör det. Sen innan SO;n hade ju jag och Johanna våran egna lilla humor som ingen annan än vi skrattar så vi gråter åt, haha. Matte flinade  till några gånger iaf! 

Sen lämnade Johanna och Diana mig för dom skulle på sitt friendsmöte. Muppar. Jaja, sen hade vi NO. Astråkigt, satt och sov på Diana sen när hon kom tillbaka. Sen sista lektionen hade vi idrott, innan det stod jag, Johanna, Matte och Gurra och bara snacka om allt möjligt. När Flossi, Tove och Seffi kommer och ska kasta massa snö på Gurra så fick Johanna på sig, haha då blev Johanna helt hyper och skullle helt plötsligt ha ner Diana i snön och hahaha herregud! Sen skulle hon och Diana flyga på mig, neeeeeeever tjejer. Hade min luva som försvar, som vanligt. Kärlek till den! Sista gymlalektionen med André sen, lite småtråkigt. Sen var ju klassen helt körd i huvudet idag, när han skulle snacka med oss i början höll ingen käft, så fort det var helt tyst sa någon; Men du vet.. KÄFTEN! Men asså.. MEN TYST! Så lät det typ i 10min. Jag och Diana satt bara och garva, lät förjävla kul. Sen körde vi spökboll, fusk på fusk som vanligt men det var väl rätt kul iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0