- 18.47



Första dagen i skolan idag då. Var väl kul att se alla igen. Hela morgonen fram till lunch hade vi musik. Övade med vår ABBA låt tillsammans med Florence och Jojje. Jag och Flossi fick mååååånga skratt! Men herregud, haha vi ska redovisa nästa Torsdag. KUUUUUL LIKSOM! Aja, vi gör det bästa av det. Sen segade lektionerna på rätt bra resten av dagen. Innan idrotten var jag och Diana ute och gick runt lite med Anton och Adde. Anton ska inte prata mer med mig eftersom jag inte visade mig piercing, haha! Var inte med på idrotten i  vilket fall, jag och Diana satt brevid och pratade om allt möjligt, många skratt. Diana tycker jag är bra på att skådespela! Höhö (a) Sen slutade vi. Jag, Johanna och Diana höll på att skratta på oss när vi stod utanför andra idrottssalen och hade Johannas mössa, ASSÅ GAAAAAALET! Skrattade så jag grät. Sen när jag skulle ner för trappan råkade jag på något vis slå i knät, skrek som en barnunge! Fyfan vad ont det gjorde! Har världens fetaste, äckligaste blåmärke där nu..

Vi fick skjuts av Johannas mamma till Vårsta iaf där vi tog bussen hem med Nanna och Binta. Sen var jag och Johanna hos mig lite. Hittade lite gammalt skit som vi skrattade åt bra mycket, ibland är det kul att hitta sånt! (y) Imorgon vet inte jag vad jag ska göra.. Om jag ska träffa lite vårstafolk? hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0