- 18.57



Hejhej. Fredag äntligen! Har varit så jävla trött på skolan så det finns inte den här veckan, haha well. Skoldagen gick fort. Vi hade gympa första lektionen. Hinderbana, körde ihop med Johanna och samtidigt som Diana så det var väl helt okej. Sen hade vi slöjd, satt bara och skrev med brännpennan hela lektionen som Gurra inte kunde låta bli att dra ut, tack och lov bara 3 gånger typ idag. Det börjar gå framåt (y) På rasten till svenskan satt jag, Johanna, Diana, Matte, Gurra och Isak och bara sa roliga skämt, snacka om roligt det var! Jojje irreterade sig på oss när han försökte läsa bara, haha. Jag och Johanna satt med killarna sen på lunchen. Lika mycket skratt som vanligt! Så sköna killar. Måste också berätta att Johanna gick på killarnas fula trick. Andreas kom fram och Johanna och han pussades på kinden, jag bara hallå jag då? Får inte jag någon? Han bara jo men då får du pussa mig, jag bara fastän nä. Haha, så Johanna bara du kan få en till av mig. Så skulle Johanna pussa han på kinden, självklart vänder han så det träffar munnen. Awwwwi, gulligull. Sen när dom drog kom Diana springande och hade massor att berätta så vi satt och lyssnade på det. Sen musik, sist av allt SO där jag satt och tjattrade med Matte hela lektionen. Lyckooooooospark är faktiskt ingenting man måste göra tillbaka på Matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0