- 19.27



Idag hade vi friluvsdag. Mamma skjutsade mig och Diana till Skrevsta där vi red. Diana var såååå söt, haha. Hon bara, men jag vill inte rida ponny, jag vill fan rida häst! Vi bara gick förbi en häst i en bok, jag bara Diana.. Det här är en h ä s t. Hon bara, whaaaaaaat?! Haha, hon ville verkligen inte rida häst i vilket fall. Red på en jättetrevligt häst iallafall, Falken. Lite småseg men verkligen super trevlig. Sen var vi klara där efter 2timmar kanske så jag och Diana åkte hem med min mamma som hämtade oss. Ungefär 20min efter alla dragigt så vi satt där och bara snacka massa skit. Sen skjutsa vi hem Diana och jag och mamma åkte hem, sen har jag varit barnvakt i eftermiddag. Inte hänt mycket mer. Borde egentligen plugga spanska men jag orkar inte, ska cykla om en halvtimme. Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0