- 19.27



Hallå! Skoldagen rullade väl på rätt bra idag. Jag var helt uppspelt på svenskan, kunde inte sitta still. Diana fick lida för det. Haha! Nej men hann läsa en del iaf, jag är grymt bra på att läsa, går snabbt som fan. Sjukt fan. Well, sen hade vi matte. Dö, as tråkig lektion. Fattade ingenting. Matte fattade inte heller, Johanna satt framme vid läraren, Gurra i ett annat klassrum och Diana den sångfågeln var iväg och sjöng för rektorerna, hon kom i vilket fall sen så vi löste allt tillsammans. Härligt! (y) Sen under den lektionen fick jag massa minnen på huvudet, Diana höll på att skratta på sig åt mig. Säger bara en sak, spola tillbaka tiden till 2008! Åh, skulle ge vad som helst för det. Jaja, sen hade vi spanska. Gick väl rätt bra. Lunch, niorna fick för sig att ha matkrig! Fyfan säger jag bara. Dom skulle egentligen kasta på killarna men så flög det plötsligt några äckliga fiskköttbullar (?) eller vafan det var, till vårt bord, skrek som en jävla dåre och typ hoppade, slutade då med att alla skulle kasta på mig helt plötsligt. Vände och gick då, sen lugnade det sig så då gick jag tillbaka. Satt där en stund med Johanna och Diana och bara snacka massa skit, sen helt plötsligt börjar dom kasta igen och HAHAHAHAH, så sprang alla ifrån min klass som satt där rätt ut genom dörren, såg ju inte lite roligt ut! Skrattade åt det ett bra tag efteråt.

Sen hade vi bild, Gurra förstörde hela min jävla bild! Räcker inte med att han förstört näsan genom att rita hårt där den inte skulle va, så har försökt sudda men närrå, sen nu ritade han hårt i håret och allting.. Damp.nu! Den blev ändå fail sen när jag skulle färglägga, så det gjorde iof inte så mycket. Vi har hållt på med huvudet, nu var det plötsligt kroppen och ja, då fick ju killarna sina ideér. Gurra frågade oss om man fick rita vissa saker, vi började asgarva sen kom vår lärare och bara ja vadå? Så fick Gurra förklara, sen sa hon det högt inför allaaaa, man bara HAHAHA! Sen sista lektionen eng/musik vårat arbete, jag och Florence har panik. Men lite dans blir det nog också! 1 dag kvar nu, håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0