- 20.54

Var med mamma hos ögonläkarn med Tindra idag. Inte var det något fel på henne! Läkare och skit är så jävla klantiga hela tiden.. Well, sen åkte vi förbi kyrkogården och kollade på alla blommorna som legat där framme. Mamma ville kolla på dom igen. Sen vidare hem. Sen somnade jag i soffan några timmar, mys. Fått min efterlängtade mens också, eller inte.. Kommer bli en seg vecka, grinig och sur. Japp,japp. Haha nej men tur att den kom iaf, lite försenad så man började ju undra  Haha nejnej, skoja bara! Nej men ska fixa med min piercing nu. Vi köpte någoting annat som man kan rengöra med idag, så nu har man två att välja på. Tror jag kör en variant på båda ikväll. Eller? Sen blir det film. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0