- 21.25



Japp. Där fick ni veta nyheten. Det blev n a v e l p i e r c i n g! Asnöjd med den. Åkte in med mamma vid två tiden och tog den. Gjorde inte ont alls, var bara obehagligt. Och var nervös som fan med. Hon som tog den bara; Men prata med mig hela tiden. Så jag gjorde det. Så ser jag nålen och gud, då höll jag på att dö! Haha. Men det gick bra, gick ju så himla fort. Hann inte tänka så mycket! Men nu är det gjort och jag är nöjd. Imorgon blir det att tvätta den första gången, den skulle va ifred idag. Så får väl se hur det går, kommer säkert dö för jag tycker det är så äckligt men aa.. Blir väl van tillslut!

Åkte hem sen. Tog självklart bild för att visa alla. Skryta lite måste man ju! Haha inte för det är så mycket att skryta med. Nästan varenda tjej har det numera. Men jag VÅGADE ta den. Mest det jag är stolt över. Johanna skrek typ i telefon och ville titta på den, hon skulle sovit här ju. Men jag kände inte för det och a.. Imorgon ska jag träffa henne i vilket fall, tror jag ska med henne till stallet så det blir super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0