- 21.33

Jag hatar att bråka med dig, ja. Jag hatar att inse att du alltid sviker mig, ja. Därför ger jag upp nu. Varför kommer du tillbaka då och ber så himla mycket om ursäkt? Lämna mig ifred. Låt mig vara. Gör inte det här svårare än vad det redan är. Det här är sista chansen nu. Säg inte att det är mitt fel för jag inte vill ha något förhållande. Du vet själv varför. Och det handlar inte om dig, eller oss nu. Utan om det gamla som hände mellan oss. Minns du? Kom med dina dåliga bortförklaringar men du svek då och det var inte enda gången. Visst, jag vill vara nära dig, ligga intill dig och gulla med dig men vafan, det här är fram och tillbaka, fram och tillbaka. Hela tiden. Det beror på oss båda, jag vet. Men tro inte att du kan komma tillbaka hur du vill fram och tillbaka. Jag vet inte äns vad jag vill längre. Skyll inte på mig, du gjorde så det blev såhär från allra första början. Och jag vet att jag kommer ångra mig så snabbt det här publicerats. Du kommer be mig ringa dig igen och så kommer allt rulla på som vanligt. Du, inse att jag tyckte jävligt mycket om dig då. Men alla felstegen har orsakat mycket kaos, jag säger inte att jag inte gillar dig längre. Men det har uppstått för mycket problem sen i somras. Det är så mycket svårare nu än då. Förlåt för felstegen jag gjort, men du vet själv att det är du som gjort de flesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0