- 21.46



Bild från i somras, är inne på mammas profil. Hon hade ingen annan här!

Men tjaaaa! Har hela dancing queen på hjärnan nu, sitter och sjunger på den hela tiden och hahha herregud. Jag och Florence drog över idag på spanskan och gjorde någon dans i vilket fall till den, så imorgon gäller det! Och vet ni, jag har inte pluggat ett piss på engelskan. Heelp! Mamma får hjälpa mig ikväll, haha så ska snart duscha. Sen har vi NO prov imorgon, var inte med på förra så jag har två asså döda mig, fullt upp. Shit! Efter skolan drog jag och Johanna ner till bussen som vi tog till Skärholmen. Satt på den där jävla bussen i hundra år ju, astråkigt! Sen gick vi runt lite i affärerna och bara chillade. Hittade en jättesöt topp jag ska köpa någon dag framöver. Eller så beställer jag, det går ju bra det med. Sen mötte vi upp Johannas mamma, käkade med henne sen åkte vi till Heron där vi såg på Harry Potter och dödsrelikerna. Filmen var faktiskt bra! Är inge stor Harry Potter fan, inte alls! Haha, fick sitta och fråga Johanna en massa saker men tycker filmerna är bra då jag ser dom, men inte så att jag vill se om dom igen på ett tag. Slutade när det var som mest spännande, självklart. Vi får vänta till i maj då när andra delen släpps. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MAJ, fatta.. Hela sommaren framför sig! I love it


Kommentarer
Postat av: Anonym

gästlösenord på bdb?

2010-11-18 @ 12:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0