- 21.53



Haha finfin bild

Hejsvejs i vilket fall. Alldeles strax ska jag ner och duscha. Myyys! Ikväll har jag busat med lillasyster som sjutton. Haha höll henne i händerna och sprang bakom henne i världens fart, hon tyckte det var askul! Tyvärr slutade det ju med att hon började springa fram och slå mig och dra i mig för jag skulle fortsätta, haha sötan. Fortsatte en stund, sen var jag tvungen att gömma mig för blev hur jävla trött som helst. Då fick hon damp och bara gick runt och skrek, sen så fort hon hitta mig drog hon iväg med mig. Tillslut fick jag henne att lugnt och stilla ligga i soffan med mig och misse och kolla på TV. Nu väntar duschen som sagt, har skrivit ut allting på engelska med. Är sååå duktig! Nej men tror ni jag orkade sitta och skriva allt på engelska? Aldrig. Skrev på svenska, översatte på engelska. Jag vet att jag kommer få såååå bra betyg, ni behöver inte påminna mig. Imorgon börjar jag nio och slutar inte förän halv fyra. Gud vad segt, tror inte jag ska va med på gympan heller.. Eller jo, det ska jag väl? jag vet inte. Om det inte är någonting med att man ska dra sig fram på golvet kan jag väl va med? Jappjapp. Ska va dryg mot Aldin med imorgon, bara för att jävlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0