- 22.05



Sitter här nyduschad nu. Kom precis på att jag måste skriva ut en låttext tills imorgon. Fan,fan,fan! Jag orkar inteeeee.. Smsar med Diana med och skriver med några roliga människor på msn. Diana är knäpp, hon bara; Ja skola imorgon :D<3 man bara wtf? haha jag sa här om kvällen att jag längta lite, men nu när det är dags. Usch, vill inte. Haha men så är det att vara jag! Ändrar mig exakt hela tiden, från en dag till nästa. Mysko. Men jag ska väl börja med den där låttexten nu då. Annars blir väl Florence och Jojje suriga imorgon eftersom det var jag som skulle skriva ut den. Annars sitter jag här och funderar på varför livet är så orättvist, och varför mina nära hamnar i kläm helt plötsligt. Det går bara utför nu, lider med dig kusin. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0