- 22.17



Sitter och smsar med Hampus och Diana. Var i skolan idag. Vi hade ingen idrott så vi slutade tidigare, tog tre bussen hem då. Vad gjorde vi i skolan? Ingenting speciellt. På svenskan satt vi och läste, jag och Diana orkade inte dom sista minuterna så vi satt och pratade om lite allt möjligt, som vanligt. På musiken hade vi vårat egna arbete, snacka om att jag och Florence har paaaanik. Menmen, det går som det går. Vi fick skriva upp oss för våran friluvsdag eller vad det är? Brukar man ha det i November? Aja skitsamma. Det var massa saker i vilket fall, ridning, spinning, fäktning, karate, klättring och lala. Haha jag och Diana tog ridning som första alternativ! Tvingade henne (a) Johanna ville inte och jag bara döör, måste få rida igen. Även om det bara är någon tråkig skrittlektion runt, runt. Och jag kommer säkert ha galet kul när jag kommer sitta och skratta åt Diana, haha Kommer bli bääääääästa!

På SO:n var både Johanna och Diana på sitt friends möte. Kul, astråkig ju. Men jag satt ändå med Matte, Gurra fick hjälpa oss. Jag fattade ingeeeenting och Matte bara garva åt mig. (y) Kan säga att jag är jävligt grym på att gissa! Efteråt när jag kom hem var jag barnvakt åt Tindra. För mammas skull! Sista gången som hon ska på de där jävla skiten hon och Tindras pappa går på, bara så töntig. Borde inte vuxna människor kunna samtala själva med varann? Herregud. Segt! Ikväll firade dom pappa också, fick veta det en halvtimme innan min bror skulle åka hemifrån så jag pallade inte då, såg helt hemsk ut. Nej så skippade det. Nu väntar duschen, myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0