- 22.26


Jag och Seffi, i love you!

Snöstorm ute idag? Eller? Haha gaaaaaalet! Idag på morgonen, jag bara det skulle komma 25cm med snö idag! Alla bara kolla snett på mig.. Haha (a) Men där fick dom! Vem hade rätt? Okej 25cm vet jag ingenting om, men det kom snö i vilket fall! Tur att den kom sent. Slapp mulningarna. Skoldagen funkade väl rätt bra. Jag och Johanna hjälpte Diana med nr och grejer idag, haha!  Killarna mobbade mig för en av dom sa någonting som jag inte fattade, stod där i hundra år med Johanna och Diana för att lista ut vafan det betydde.. Haha tillslut frågade vi Isak som var snäll nog att förklara, herregud assåå.. Sexxxxxx bakifrån i vilket fall i någon annat ord som jag inte kommer ihåg? Fattar inte vad dom fick det ifrån? Helt stört.

Efter skolan drog jag och Johanna ner till Tumba. Hade sällskap med Gurra och Isak en bit, sen drog dom i förväg. Johanna lyckades tigga till sig choklad av Gurra med, haha typ första gången på riktigt länge. Sen drog vi till bussen, stod där och frös som faaaaan. På bussen började Florence skrika på någon Simon? Haha sen satt hon, Johanna, Seffi och Tove och typ visslade? Ekade i hela bussen. HAHA! Och jag kan ju inte vissla, mobbat men sant.. Sen gick Agnes på bussen med, så pratade med henne lite. Stod i Vårsta och vänta på våran buss i huuuundra år. Som Seffi mobbade oss för att vi skulle få göra,  Själv fick dom gå upp till Bremora eftersom bussen bara åkte till Ica, då skratta jag och Johanna! Haha. Skojar inte om att det var kallt om fötterna när vi stod där och väntade, asså bajs! Hatar vintern.. Jag och Johanna drog i vilket fall hem till mig. Vi orkade inte stanna där och göra någonting. Vi ville krypa upp i soffan under varsin filt och se på film. Såg lite skräckfilmer, sen chillade vi här hemma. Mysigt! Ska gå och duscha nu, sen blir det film.

Hörs imorgon, kyyyyyyssar. Btw, ni håller tummarna för att jag inte blir mulad imorgon? Det spelar iof inte roll om ni gör det, för det kommer hända ändå men man kan ju hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0