- 22.27


Jag och Johanna. Föralltid!

Hej, har varit en lugn hemmadag. Var ute och gick med mamma förut, fick as ont i magen vid vissa tillfällen. Men inte runt om piercingen, mysko tyckte jag.. Men kom senare fram till att det beror väl på att jag ska ha min mens snart. Kanske därför jag haft min "deppvecka" nejdå, den här gången hade jag faktiskt anledningar till det. Men i vilket fall, imorse när jag skulle tvätta piercingen. Gissa om jag höll på och spy?! Fyfan vad vidrigt det var. Usch, mår illa bara jag tänker på det. Men var ju tvungen att fortsätta hur illa jag än mådde. Efteråt såg jag suddigt och hela huvudet dunkade, var tvungen att lägga mig ner på badrumsgolvet och blunda. Skoja inte om att jag mådde sjukt illa! Tål fan inte sånt där. Haha. Startade nyss mobilen, den har varit avstängt några timmar. Hampus hade damp för jag inte svarat typ, nej men nu kommer väl han vara dryg menmen. Imorgon har jag inga planer, får se vad det lutar åt. Nu ska jag tvätta min piercing, uuuuuuusch! Önska mig lycka till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0