- 22.30



Härlig bild? Visst? Saknar inte ni sommaren? Inte för det var sommar här, det var svinkallt i vattnet. Faktiskt. Sista doppet. Ta mig gärna tillbaka till den här årstiden istället för äckliga november..

Idag har jag varit i skolan igen. Hände ingenting speciellt. Vi hade matte första timmen. Jag, Diana och Gustav gjorde ingeeeeeenting typ. Haha, vi hade ingen lärare satt. Diana satt där och snacka om sina miljontals killar, haha. Skojar inte. I vilket fall som helst, sen hade vi NO. Dog typ den lektionen. Astråkig, sen SO, gick faktiskt bra. På slutet spåra jag och Diana ut lite men jaja, haha. Sen hade vi, vafan hade vi sen? Vet faktiskt inte.. På musiken sen efteråt gjorde vi ingenting. Eller inte jag iaf, Florence va inte där satt det gick typ inte. Sen hade vi spanska, pratade med Aldin innan det. Blev sams med han. Känns faktikst skönt. Ska aldrig mer tro på vad andra andra småungar säger. Eller ja, det vet jag iof inte om jag kan hålla. Haha! Juste, Anton hotade med att mula mig men blev det så eller? Nej för snön smälte, H A H A! Jag är glad!

Efter skolan drog jag och Johanna ner till Tumba, tog bussen till Vårsta sen våran buss hem. Pratade lite snabbt med Tim påväg till Vårsta, var riktigt länge sen jag såg han nu. Annars sitter jag här och har precis kommit upp ur duschen, irreterar mig på Gurra som bara ska svara hela tiden när jag har gjort klart att jag SKA ha sista smset. Så ja, nu kör vi på det. Jag är ju nattmänniska, så kommer säkert va uppe halva natten ändå. Hihi! Pusssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0