- 22.37



Hej. Vaknade faktiskt pigg imorse. Kanske var för jag faktiskt s o v tidigt inatt? Haha. Vaknade imorgon och såg att jag fått sms från bebis, G L A D man blev, haha. Låg och smsa lite med honom tills jag gick upp. Fixade med piercing osv. Påtala om piercingen, den håller verkligen på att läka ihop nu. Vidrigt är det och kliar, som sårskorpor gör ungefär. Uuuuuusch! Jaja snart är det över, haha. Om en månad ska ju jag på återbesök med den. Sen lockade jag håret och fixade mig. Därborta mötte vi upp massa från mammas släkt. Pluss pappa och farfar som också var där. Sen gick vi in och a, sen var vi där hela eftermiddan. Hade själva begravningen och åt smörgåstårta som sagt efteråt. Sen skjutsa mamma hem brosan, sen följde jag med henne och satt i bilen med Tindra som sov medans hon handlade. Sen gick jag upp och la mig i soffan och somna. Vaknade av att Tindra stod och slog på mig, haha sööötan! Sen ringde Johanna, så prata med henne en stund. Mycket mer har inte hänt idag. Imorgon får jag se vad jag gör. Våran klass ska städa i Tumba men jag mår inte så jättebra, sjuk också. Så får se vad jag gör.. Inte bestämt mig ännu. Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0