- 22.43



Blir ett snabbt inlägg. Ska snart se på film. Skoldagen idag var väl helt okej. Körde fotboll på gympan, var helt okej. Körde både med Johannas lag och Dianas så det var nice. Alla killarna var i samma lag och skoja inte om att dom verkligen s u l a d e bollarna. Fick en på sidan av piercingen, gjorde asont. Tur som fan att den inte träffa piercingen, då vet vi en som fått daaaaaaaaaamp. Haha Johanna var asgullig, hon bara; AKTA PIERCINGEN VAFAN! Haha sötan. Efter det hade vi slöjd, Gurra skulle hjälpa mig att borra eftersom jag vägrar gå i närheten av maskinerna där inne överhuvudtaget. Men han borrade så hela sketen sprack. Snäll.nu Haha men den andra blev bra i vilket fall, så det var skönt. Sen tyckte min lärare att Andreas skulle sluta hänga i korridoren och  bara kunde be mig om att följa med på bio istället, jag bara haha fastän nä vill inte ha kille. Han bara, nähä så du är den typen Pettersson som bara vill ha dom på avstånd. Alla typ bara OM HON ÄR! Fett dumma.. Btw, min lärare tyckte att jag skulle sluta dra alla killar över samma kant. Att dom är svin alltså. Lite började han skratta när jag sa att vi tjejer är ju djurvänner. Hihi! 

Well, sen kom Aldin in och hjälpe mig med lite grejer, jag och Johanna försökte förklara för dom att mula inte alls är när man trycker upp snö i nyllet men dom fattar ju trögt. Sen hade vi svenska, läste hela lektionen lalal. Sen hade vi lunch, Aldin skulle försöka mula mig. Gick sådäääär, han välte mig men sen kastade Diana snö på han så jag hann smita.  Sen hade vi musik, jag och Florence fick skrattanfall när killarna skulle sjunga, såå söta när dom klappade helt olika! HHAHA! Sen hade vi SO i sista timmen. Retade med Matte hejvilt och fick damp på min karta som bara blev ful, men sånt är livet. Allt är inte perfekt. Tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0