-22.45



Men tjaa! Ja jag lever. Men uppdaterar aldrig, haha i know. Så är livet numera! Var inte som när jag var 12år när jag DIREKT loggade in på bloggen när jag kom hem för att skriva om dagen, haha men det är lite synd. Det är rätt kul att sitta och läsa igenom det gamla.

Jag har precis duschat i vilket fall. Sitter här med kisse nu och lyssnar på musik. Funderar på att ringa Dennis och Hampus och muntras upp. Dom killarna får mig alltid på bra humör. Fastän det får min kisse mig med, så kanske bara sitter kvar här och tråkar med han i knät. Dagen idag har varit lugn. Var barnvakt medans mamma var hos frissan, sen var vi hos min mormor och fikade på eftermiddan med resten av mammas släkt. Vi satt och läste dödsanonser för att hitta någon som passade Lasse. Började gråta, var tvungen att blinka gång på gång. Hemska texter, hemskt att man ska dö, hemskt att någon i ens närhet ska gå bort.. Min kusin hade i vilket fall skrivit en egen dikt till honom och tro mig, då kom tårarna. Sån himla fin dikt! Efter det har det inte hänt så mycket. Johanna skulle sovit här inatt eftersom hon skulle med imorgon men nu skulle hon på Ungdomsförmäktige, heter det så? Som hon är med i. Så får se om hon hinner hänka imorgon, vet inte när vi ska åka. Men hoppas hon hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0