- 22.50

AAAW! Kolla vad jag hittade när jag kollade på bilder i en mapp. Massa gamla foton på mig och Johanna från 08. Kolla vad små vi är! Så jävla gulligt. Fan vad jag vill tillbaka, vi hade PRECIS fått sommarlov där och hon hade sovit hos mig och vi sminkade oss och lala för att ta bilder med webben, haha minns det som igår! Undra om inte vi skulle iväg och träffa Tim och Jesper typ också? Tror fan det.. Spelar ingen roll i vilket fall, men gud vad jag vill tillbaka. 2008, det året finns i mitt hjärta. Absolut bästa året i mitt liv! Men då bilden togs kanske det inte var absolut den bästa tiden av det året, hade precis gjort slut med min första riktiga pojkvän,min allra förstt kärlek. ajdå..




HAHAH! Ge mig tillbaka 2008, kärlek till det året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0