- Diss/Fniss



Knullrufs - Mitt hår ligger åt alla håll, ser fan inte klokt ut! Världens knullrufsig. Hatar! Så jävla fult, pluss att det kommer ta år att borsta ur imorgon.. Ååh!

Vad ska man köpa till sig själv? - Snart är det jul. Man önskar sig samma saker av alla, men man vet fortf. att det är någon sak man verkligen vill ha som man inte kommer få. Hur vet man vilken av sakerna det är? Man har ingen aning, om man inte vet vad man ska få och vet man det är det ju ändå inge kul. Sen när man sätt vad man fått och man ska iväg och shoppa, då finns det självklart inte kvar. Haaaatar!

Mörker - Jag hatar mörker. Det är bäcksvart ute redan 16.00, inte klokt.. Obehagligt, läskigt och åååååh, jag hatar mörker! Kan väl vara ljust dygnet runt? Skulle va betydligt skönare.



Träningscykeln - Har varit utan den länge. Men nu har vi fått en ny! Jag ääääääääälskar det. Redan kört ett pass på den igen och gud vad jag har saknat det, man känner sig så jävla duktig efteråt!

Smink - Tackar världen för smink finns nu om vintern. Det piffar upp en totalt. Man ser bara sjuk ut utan smink på vintern!

Stora tröjor - Älskar att gå hem i stora tröjor som räcker nästintill ner till knäna när jag är hemma, så jävla mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0